DirectorActorsSynopsisArthur's days pass by peacefully; he enjoys the company of Florence, with whom he's been living for five years, and working in his specialized sports store. Everything is going particularly well until the day Florence informs him, without warning, that she is leaving him for another man. She is even going to get married, and move abroad. Although in a state of shock, Arthur is nevertheless convinced that Florence no longer knows what she's doing. He constantly tries to see her, even when he learns that the wedding will soon be taking place in Miami. Of course he isn't invited, but he's made up his mind: he'll go to the wedding. At the same time, Emilie Vergano masterfully executes the theft of a painting in a famous Parisian museum for a client who is also living in Miami. Arthur and Emilie cross paths at Charles de Gaulle airport when checking in for their transatlantic flight. They'll then never leave each other's side for a very simple reason: wanted by the police, Emilie has put the stolen painting in Arthur's luggage. Arthur hence finds himself caught up in an adventure that had never been part of his plans for his day off. Production photos (8)