DirectorActorsSynopsisIsabelle is in her early thirties and now single after her divorce. She's beautiful, sexy, funny, touching, intelligent... irresistible! She is second in command at the newspaper she created with Brice, her partner, and that she manages with a fist of steel not even covered with a velvet glove. Men are crazy about her. All of them! Three in particular. There's her son, Achille, 10, who, ever since the divorce, is totally attached to, and besotted by her, selfish, possessive, leaving no place for any other man. Then there's Jean, her ex. A nutritionist, he's nostalgic about his passion for Isabelle, a passion which his own clumsiness transformed into a failure. Lastly, there's Antoine, the latest man on the scene, a creator of cartoons who has been having a secret affair with Isabelle for a year now. It's secret because it's out of the question that Achille and Jean know about it! And it's at the height of a blazing summer, in bustling Paris during the dry month of July, that all will weave together and unravel! Production photos (8)