DirectorActorsSynopsisOn the eve of the start of the summer tour, the owner and founder of a small circus dies suddenly. The troupe, in an attempt to save the season, decides to call upon the owner's eldest daughter, Kate. Chance puts an Italian on her path - Vittorio. He will integrate the life of the troupe, so much so that he will become part of the show. He will try to pierce Kate's secret : why did she leave the circus in the past, and why did she accept to come back… At the end of the tour each will go his own way. But which way is that? Production photos (7)