DirectorActorsSynopsisShocked by the ecstatic and blind faith of Hadewijch, a novice, the Mother Superior casts her out from the convent. Hadewijch becomes Céline again, a young Parisian and diplomat's daughter. Her loving passion for God, her anger, and her encounter with Yassine and Nassir lead her, between grace and madness, to dangerous territory. Production photos (8)