DirectorActorsSynopsisMarguerite hadn't planned for her handbag to be stolen when she walked out of a shop. She'd planned even less that the thief would toss the bag's contents in a parking lot. As for Georges, if he could have suspected what would happen, he would never have bent down to pick the contents up. Videos Production photos (8)