DirectorActorsSynopsisWe have, at times, a morbid fascination with things that disgust us. What we do to others, what we would like to do to others, what we desire in spite of ourselves… Marie is a laboratory assistant. She is alone and sometimes afraid, especially of herself. Her story is and remains a mystery to us. Only the facts are shown, or suggested. Marie has created a monster that has brought a fantasy to life… Production photos (1)