DirectorActorsSynopsisA family that has come unstuck due to all its little hidden secrets that have become enormous lies, desperately tries to remain united by refusing to confront the truth. In order to avoid going through ordeals and accepting burdensome responsibility, the family chooses to deny this truth, refusing to see it, hear it, or speak it, just like in the fable of The Three Monkeys. But does playing at three monkeys suffice to erase all truth? Production photos (7)