DirectorActorsSynopsisA couple careen into the night behind the wheel of a ‘borrowed’ car belonging to Swiss radio. Lucie and her brother Lionel are the children of a Waldensian minister, and possibly the direct descendants of a Polish family. But nothing could be less certain. What is certain, however, is a wild chase through Slovakia, the abandoned factories of Silesia, a stolen car, a marriage to obtain a work and resident’s permit, the Cracow student, false passports, real trouble, the road for Warsaw, and, last but not least, adventure. And somewhere in Poland, there's a horse that drowns night after night. Production photos (6) Comme des voleurs (à l'est) Comme des voleurs (à l'est) Comme des voleurs (à l'est) Comme des voleurs (à l'est) Comme des voleurs (à l'est) Comme des voleurs (à l'est)