Intrusions
Pauline, a rich hieress, has been married off against her will by her father to François, one of his employees, who made her pregnant. When, a few months later, her husband declares that he wants to leave her, Pauline, furious, leaves threatening messages on his voice mail.
Alexis Target, a laborer working in Pauline’s house, hears the young woman making her threats. François dies that very evening in a car accident. The day of François's funeral, Alexis returns to see Pauline to tell her that he has carried out her wish and killed her husband.