DirectorActorsSynopsisFrance, at the beginning of the 1970s. Lucie, a little ten-year-old girl, who disappeared a few months before our story begins, is found wandering down a road. Her mistreated body bears no traces of sexual abuse. The reasons behind her abduction remain mysterious. Traumatized, withdrawn, she is put in a hospital where she forms a friendship with Anna, a girl her age. Fifteen years later, there is a knock on a family’s door. The father of this ordinary family opens the door and finds himself fact to face with Lucie, who is armed with a hunting rifle. Convinced she has found the people who abused her, she starts shooting. Production photos (6)