Pur week-end (2007)
Your best friend doesn’t want to go back to prison, but should you hand him over anyway? Seven lifelong friends find themselves confronted by this question, and their annual hike to the summit of Mount Iseran becomes an improbable chase, with all of France’s police force hot on their heels. A matter of verifying whether, with time, friendship can resist the temptation of “every man for himself.”