Paris, 1910. A strange creature terrifies the capital. Emile and Raoul, two men who have nothing in common and who nothing predisposes to avdenture, find themselves thrown into hunting down the Monster. It's a spinning epic that will lead them to discover themselves, find love, and shatter all appearances. For, is the Monster who we think he is?