DirectorActorsSynopsisMouloud, a farmer in Aurès, goes to collect the corpse of his son, who was killed in ambush. The grieving family must continue to live. Fatima, the despairing mother, has slowly closed herself in a world of suffering. But a video is found among their son’s belongings. Mouloud manages to watch it and is convinced that the images he has seen will give new strength and life to his wife. But what can he do? The family doesn’t have a television or video player; they don’t have water or electricity. Production photos (6)