DirectorActorsSynopsisIn the silence and cold of the high alpine plateaux, Camille, a young woman and artist, lives in a chalet isolated from the rest of the world. One morning she crosses paths with a young man, who appears out of nowhere, and who will, little by little, monopolize her daily life. The young woman, at the risk of seeing her life overturned, tries to break through the mystery that surrounds the young man. Production photos (8)