DirectorActorsSynopsisIn the late 19th century, the bleak Crouteux Inn stands in the middle of the wild mountains of the Pyrenees massif. Martin and Rose, a couple of innkeepers, run the establishment, and regularly get Violet, their profoundly deaf, adopted son, to murder solitary travelers in order to rob them. One stormy night, good Father Carnus must accompany a teenager to a remote monastery nestled in the mountains... Production photos (5)