Avenir est ailleurs (L') (2006)
This film tells a story hidden, or even ignored, by many West Indians and metropolitan French. With accounts by Aimé Cesaire, Henry Bangou, Lilian Thuram, Daniel Boukman, and many others in the French West Indies and Parisian region.