Snow White was awoken by a kiss from Prince Charming. Upon which, according to the historians of the period, they got married, had lots of children, and lived happily ever after. End of story. Which is, let’s admit it, a little hasty. Let’s pick up from: They got married. Then what? Afterwards, a so-called Good Fairy a little faded around the edges immediately turned up. She fell hard for the Prince, to put it lightly. She wants him, she’ll have him, ye gods. A wave of her magic wand and here she is, Sleeping Beauty – asleep. Prince Charming, polite, wakes her with a kiss. Big mistake. From then on, nothing goes right: it’s open season for Snow White, Cinderella charges in from out of nowhere, the Seven Dwarves get real irritated, and a seriously hungry ogre stirs things up. Already, we sense major trouble, the fairy tale falling pieces. And afterwards? Afterwards, it’s worse. Production photos (3)