DirectorActorsSynopsisLili is a young French girl on the brink of adolescence. Ken is a young, slightly built Japanese man. Lili arrives alone in Japan and is met by Ken, who is to take her to join her father. They don’t speak the same language, but the absence of words isn’t a handicap, for it gradually allows a kind of distant and affectionate complicity to form between them. The typhoon season signals the end of summer and slow down the progression of their journey. In this context, their trip suddenly takes on the rhythm of an excursion Production photos (3)