Celui qui aime à raison (2005)
Marcos and Osmar live in Sao Paulo, Brazil. Marcos encounters Walmir. The three men then start living together. One day, Walmir disappears. His absence sets the other two men off on an emotional and urban quest where each, in his own way, reacts to the gap that Walmir’s absence has left in their lives.