DirectorsSynopsis“L’Accord” recounts the adventure of six characters – three Israelis and three Palestinians – who signed the Geneva Accord and who decide, for various reasons, to fight for peace in the Middle East. A quest filled with happiness, but also with dramatic turns of events, doubts, and setbacks. Accused of being collaborators or traitors – sometimes by people close to them, the combat of these soldiers of the peace offers a glimmer of unexpected hope. A film about political courage. Production photos (4)