DirectorActorsSynopsisFor lack of verifying that its patriarch was well and truly dead, a Corsican village is caught up in a whirlwind of lies and misunderstandings. When the defunct, who isn’t dead, leaves no one in peace, dragging women, children, officials and neighbors into a crazy waltz, the comedy veers into wholesale slaughter. In Corsica, you don’t play around with death? Of course you do! Production photos (2)