DirectorActorsSynopsisThirty-seven-year-old Théo life is divided between Louise, who is expecting their child, and his truck driving job. He receives news that provokes his return to the town of his childhood where he hasn’t set foot for years. Martin, with whom he was raised like a brother in a foster family, has been arrested. He has been accused of the rape and murder of several young women. Production photos (6)