DirectorActorsSynopsisFifty years old, three years out of work, social benefit payments about to run out… Gérard is at the end of his rope when a new job comes up in Indonesia. To win over his new employer’s favors, Gérard invites him over for dinner. Fatal error! Terrified at the idea of not being up to scratch, his wife Colette begs Alexandre, their neighbor, to help them. A communications guru, Alexandre rises to the challenge and gives the couple a new look in tweinty-four hours. The apartment, decor, lifestyle, dinner menu, outfits, general culture – everything goes through the mill! Twists and turns, dramatic turns of events, blunders and unexpected incidents… It’s all a hectic mess until, completely on edge, at the end of their tether, wracked with anxiety, our couple finally opens the door to their guest. Production photos (6)