DirectorActorsSynopsisSandra, a young Italian from Rome now living in London, has become entangled in a no-future, stormy relationship, mixing desire and sexual games, with Miles Rennberg, a golden boy on the skids. One day, she finally gets rid of him, as much to break the unbearable circle of a passion that was consuming her as for financial reasons. Indeed, there is a contract out on Miles and Sandra's Chinese-American boyfriend, Lester Wang, is the go-between. Both Sandra and Lester want to buy out a club in Pekin and start life anew there. They've planned to meet in Hong Kong, but Lester disappears and Sandra falls into a trap laid by Sue, Lester's wife. Production photos (6)