Cabaret paradis
Shirley and Dino arrive in Paris to take charge of the nightclub they’ve inherited from their uncle. On the brink of bankruptcy, the business is coveted by local gangsters, ready to do anything to get rid of the new owners. But the thugs didn’t count on the inventiveness, innocence, and tenacity of Shirley and Dino – who’ve got a week to save their Cabaret Paradis.