On va s'aimer (2005)
No one is safe from a touch of giddiness, love at first sight, falling head over heels - especially Laurent the day he crosses paths with Elodie. He, who'd lead a peaceful life up until then, discovers that in the pursuit of pleasure, you can toss everything aside and in so doing cause much suffering - especially for Camille, who he loves, and François, his best friend. An enchanting comedy about love, sex, and friendship in which everyone gradually learns to say "I love you."