DirectorActressesSynopsisI am the daughter of Judge Boulouque, of terrorism, the Eighties, the explosions set off in Paris. And I am the orphan of all of these. Nobody remembers my father, and the wave of terrorist bombings during the Eighties in Paris are confused with those that followed. After all, waves come in, and then go out: that is their destiny. It was also my father’s. I was 13 when my father fired a shot, December 13, 1990. He shot himself that night, blowing apart our lives. Set against the backdrop of hostage kidnappings, murderous terrorist attacks, political pressure, the media and judicial machine, this is the story of a carefree little girl, brutally confronted by death threats, bodyguards, fear… until the final drama, one winter night in 1990. Production photos (4)