Ecole pour tous (L') (2005)
Jahwad is thirty years old. He’s failed his high school diploma four times, is wanted by the police and his family can no longer stand him. One day, he’s offered an unhoped for opportunity: go back to high school. After all, high school is cool: there’s a great atmosphere, you learn a bunch of words, the girls are pretty, pals are cool, and there’s no police.