Incontrôlable
Imagine this: one day your body decides to no longer obey you. Worse, it does whatever it wants, gets wicked thrills from putting you in humiliating situations, and spends its time tiring you out with the voice of Shrek’s donkey. This strange phenomenon happened to Georges, who became uncontrollable in spite of himself.