DirectorActorsSynopsisRaphaël Kessler, one of the kings of European reality TV, invites his best friends to celebrate his birthday by spending the weekend in his sumptuous residence in Marrakech. They’re not a group but a gang, the crew with whom Kessler fought for free radio back at the beginning of the eighties. But the businessman’s provocative success is tainted by a dark secret. Twenty years earlier, he betrayed his friends, and he intends to use his birthday party to redeem himself. He offers each of his friends four million euro. The group’s reaction, however, is not what he hoped for. But, deep down, is this a purely generous gesture or yet another attempt to manipulate the people around him? Production photos (5)