Ole !
Ramon Holgado is an important manager’s chauffeur. He’s also his employer’s confidant, golf partner, and alibi for when his boss wants to hit the town.
Ramon’s wife, Carmen, dreams of heading for the sun of Andalusia with her husband, and of being Seville’s chicest woman thanks to the gorgeous wardrobe that her employer, as rich as she is hypochondriac, offers her.