Next !
Jo, a thirty-year-old Parisian, is a casting director. Men, she watches them come and go on a daily basis. In fact, she sees so many men that she’s now become blind to them. Her crowded schedule, with its combination of stress, failed actors, obscure advertising executives, squatters and egocentric directors, has turned her love life into a disaster.