A man meets a woman. He’s called Pierre. She’s called Jeanne. Both have divorce in common, and each has two children. In this story, 1+1=6. This is the difficult equation that Pierre and Jeanne will have to resolve. It’s not easy for Pierre to live with Jeanne’s children when he doesn’t live with his own. It’s not easy for Jeanne to be the mother of two boys that aren’t her sons.