DirectorActorsSynopsisLittle Charly is really disappointed by his Christmas present. Instead of the bike that he hoped so much to get, his father, Pierre, has offered him the prototype of an aeroplane that he built himself. A few days later, Pierre goes tragically missing. It’s then that the model plane kicks into life. An extraordinary bond forms between the child and this mysterious toy, whose fascinating powers finally attract the attention of Catherine, Charly’s mother, and a researcher who worked with Pierre and who wants to get his hands on the object. Determined to keep his father’s last gift, Charly will go through an incredible adventure, without ever losing sight of his dream of seeing his father one more time. Videos Trailer-"L'Avion"Production photos (5)