DirectorActorsSynopsisIn the town of Babahoyo, since two years, children disappear then are found assassinated. The police force does not have any track. Manolo Bonilla, journalist of the tele magazine with feeling one hour with the truth is certain that it acts of only one and even nobody. It meets Vinicio Cepeda whereas this one has just crushed accidentally a child. Following information provided by Vinicio, it ends up being convinced that this one could be the killer in series.