DirectorActorsSynopsisNeither war, nor peace, just the wind blowing God is absent, but the sun still rises An isolated house between two trees, a forsaken land A hand emerges from water and begs for help A woman from a legend searches for love An soldier kills a person he doesn't know. He's ravaged by guilt Production photos (4)