In the hotel run by Barnes, who reigns like a hysterical dictator over his daughters and his constantly humiliated son-in-law, everyone tries to take a vacation or achieve their mission, but no one is really what they seem.
Each passing day causes more trouble in Daniel’s life and costs Nader, taken hostage, another finger. Between madness, mockery, deeply fake feelings and sincere manipulations, the affair quickly and radically degenerates, up until a huge surprise right at the end.