DirectorActorsSynopsisAlex is an independent woman, wild and tough, who loves men and life. She’s trying to get custody of her son, Xavier. To live, she works at markets and does house renovating with Karim. She’s renovating a ruin at the edge of an isolated village, spurred on by the hope of living there with her son. It is life that she restores, plasters over, tries to keep upright in these walls that she rebuilds with her own hands. Production photos (4)