DirectorActorsSynopsisJacques-Alain Marty, a successful businessman, is going through a crisis. On the brink of settling the greatest coup of his career, he is suddenly prone to panic attacks that are linked to some kind of trauma suffered in his childhood. André Morin, a low-level accountant, seems to be Marty’s “antidote.” But will Marty really be able to discover the true roots of his problem before Morin destroys his work, his marriage and his life? Production photos (6)