Yuen, Lu Ann’s brother, enters France illegally and refuses to work for the network who smuggled him in. Vahé decides to take him in hand and to sort out the problems that Yuen so stubbornly seems to seek out. Without wanting to, Yuen will force Vahé to act and to cross the line. He’ll test the strength of the ties that bind the gang together.
And then life tries to take its usual course, as though nothing has happened. But since the breakup with Lu Ann, Yuen’s disappearance and his friends’ betrayal of him, something has snapped in Vahé. Something that he can no longer control and that will lead him to go too far.