In principle, Victoire is sweet, sensitive, nice and understanding. In principle, Victoire wouldn't hurt a fly. Victoire is just like us.
What with her mother's cafe-restaurant where she works, her father's delightful new family, her hasty lover, her demanding beauty specialist and her exhausted cleaning lady, Victoire leads an existence which doesn't leave her much time to wonder.
Up until the day when, almost by chance, she wakes up in a rather brutal fashion.
In joyful, liberating rush of energy, she decides to take control of things, to say no, to have fun, to do away with things she doesn't want and to do the cleaning.