The world is in a sorry state and human beings have lost their sense of humor. Things are serious. The God of Comedy can only offer one solution and that is to call upon the services of popular French comic Michaël Youn and his gang. Their mission: to carry out the “11 Commandments” of comedy, testing the limits of tomfoolery, thereby allowing people to laugh again. They’ve got to try to dance a waltz in a state of weightlessness, 45,000 feet above the ground, flood a house and transform it into a swimming pool, play at beach volleyball in very tight shorts and go rollerblading after taking sleeping pills.