Pierre-Marie Archambault could really do with a drink: obliged by his wife to stop drinking, this alcoholic doctor’s nerves are frayed by a difficult drying-out period.
Seb Abd Al Abbas could really do with a drink: he’s wound up with a broken arm after his first day of skiing, his vacation is kaput and his religion forbids him to touch a drop of alcohol.