Due to an unfortunate series of circumstances, Casa finds himself facing the champion of the era: Jimmy La Renta.
Taking the form of a Hollywood Story (American bio-pic), mixing fiction and fake interviews and archive footage, “Casablanca Driver” is a burlesque fake documentary that pays homage to stupidity.