DirectorActorsSynopsisThe relationship between Charlie and Prune is a big mess! Total breakdown: botched heists, pathetic scams, lousy little jobs... In short, no matter what twisted job Charlie comes up with, nothing works, in spite of, or rather because of the help of Charlie's brother, Paulo. Completely lacking in the brain department, he ruins everything he gets involved in. One night, in the office where she works as a cleaning lady, Prune happens to glimpse her bosses hiding a huge sum of money. And guess what ? Money can switch hands...! Production photos (9)