DirectorSynopsisWorkers at the Epéda factory in France’s Loir-et-Cher region are flabbergasted to hear that the factory will be closing down. Only last month they were still working overtime. As work slowly grinds to a halt, time begins to loosen tongues. The spontaneous conversations that spring up in the growing silence allow the workers to express their anger and amazement. They band together readying themselves for struggle. Between the downtime foreshadowing unemployment and the heat of struggle, the workers, left to their own devices, search in vain for a representative.