Progressively, the contents of the videos become more personal, indicating that the sender has known George for a long time.
George feels that he and his family are being threatened, but because the threat is not explicitly stated, the police refuses to get involved.
Clues gradually begin to accumulate indicating that the videos come from a person upon whom George clearly inflicted a terrible injustice during his childhood.