Synopsis 1803, on the coast of Cornwall a 15-year-old boy, nicknamed The Kid, manages to escape from the orphanage where he is held captive. He doesn't know his real name and his only possession is a map of a treasure island that fell from a book about Black Mor, a notorious pirate, who the boy longs to be.