Once back in Paris, Gilberte then married Georges Valandray, a powerful businessman working in the steel industry. Georges now basks in conjugal bliss, oblivious to the fact that he is not his wife's first husband. The lie is carefully maintained. Only Gilberte's sister, Arlette Poumaillac, who is still single, is in on the secret.