DirectorActorsSynopsisWhile Jean-Marie Straub and Danièle Huillet edited the third version of their film "Sicilia!", Pedro Costa shot this "reassembly comedy." As we watch them patiently go about their work, the two filmmakers reveal a certain idea about cinema, their cinema, and about the couple that they form, indeed about couples in general. Production photos (2) Où gît votre sourire enfoui ? Où gît votre sourire enfoui ?